Pagini

joi, 8 septembrie 2016

Pantofi sport la reducere online



    Începerea sezonului rece ne obligă să trecem de la sandale joase la teniși și adidași. Chiar dacă o facem fără tragere de inimă tranziția este necesară. Ce ne facem dacă nu avem încă perechea potrivită de încălțăminte sport în garderobă? Simplu, o cumpărăm, și nu oricum o cumpărăm online pentru că acolo o găsim la reducere.

   În continuare o să vă prezint o frântură din ceea ce am găsit online.


Preț 89 RON

Măsuri și detalii găsiți aici



Preț 89 RON

Măsuri și detalii găsiți aici



Preț 69 RON

Măsuri și detalii găsiți aici



Preț 119 RON

Măsuri și detalii găsiți aici



Preț 139 RON

Măsuri și detalii găsiți aici


Preț 69 RON

Măsuri și detalii găsiți aici



Preț 49 RON

Măsuri și detalii găsiți aici



Preț 49 RON

Măsuri și detalii găsiți aici


                Spor la cumpărături!



12 comentarii:

  1. Modelele arată foarte bine. Însă mi-am făcut deja stocul pe anul ăsta și cred că deja începe să-mi pară rău.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe toate modelele. Cei rosii imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante modele 😀voi intra pe site sa vad ce mai găsesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ghetutele negru complet is super! Eu sunt fan adidasi si tenisi, si vara port acelasi lucru

    RăspundețiȘtergere
  5. De cele mai multe ori aleg sa cumpar online.. dar nu si haine sau incaltaminte, chiar daca au preturi mai bune. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate imi plac, preferatele mele sunt cele din a treia poza :)

    RăspundețiȘtergere
  7. pe mine m-ai nimerit cu pantofii sport pentru ca sunt preferatii mei si tocmai trebuie sa ii cumpar si eu ceva de toamna.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cei rosii imi plac cel mai mult si mai inca niste modele, super. Eu nu port astfel de incaltaminte fiindca nu mi se potrivesc stilului meu dar imi plac foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt super toti, eu sunt mare amatoare de asa ceva, ii prefer chiar si la rochii!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Perechea nr 2 arata genial , eu nu dau niciodata comanda online pt haine sau incaltaminte .

    RăspundețiȘtergere
  11. M-ai dat gata!
    Nici nu stiam la ce sa ma uit mai intai, ce sa aleg daca ar fi sa cumpar!

    RăspundețiȘtergere