Pagini

duminică, 19 februarie 2017

Cele mai ieftine rochii ale momentului - Mega Reduceri



   Dacă e un lucru la haine care nu îmi place, acela este buzunarul. Asta pentru că mai mereu e gol fix atunci când am cea mai mare nevoie de o rochie nouă. Sunt sigură că și tu ai fost cel puțin odată în această situație, dar în cazul tău o să îți ofer eu ajutorul de care ai nevoie. Ok, deci nu îți permiți să dai 200 de lei pe o rochie acum. Atunci poate ai 20 și ceva de lei. În continuare am pregătit o listă cu rochiile disponibile online în acest moment la prețuri de la 20 până în 100 de lei. Apasă pe fotografie pentru a afla de unde o poți cumpăra.

   20-50 de lei


 

Pret: 30 lei




Preț: 35 lei



Preț 29 lei



Preț 35 lei



Pret 45 lei


Pret 49 lei


Pret 45 lei

     50 - 70 de lei



 Preț 50 lei


Preț 55 lei



Preț 59 lei



Preț 69 lei


Pret 59 lei

   70 - 100 lei



Pret 79 lei


Pret 96 lei


Pret 85 lei

     Sper ca am putut sa te ajut măcar puțin. Aștept să îmi spui ce model de rochie își place cel mai mult. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu